Imprezy okolicznościowe

Imprezy okolicznościowe na Grodzisku w Sopocie

 

Na terenie Grodziska można zorganizować imprezę w konwencji średniowiecznej uczty, na przykład wesele albo spotkanie integracyjne. Takie wydarzenia odbywają się po godzinie 18:00.

Koszt wynajęcia przestrzeni: 500 zł za jedną godzinę.

Za czas trwania imprezy uznaje się czas deklarowany. Nie jest brany pod uwagę czas ewentualnych opóźnień organizacyjnych. W przypadku przekroczenia deklarowanego czasu trwania imprezy – koszt będzie naliczany za każde rozpoczęte 30 minut (250 zł). Imprezę można urozmaicić dodatkowymi atrakcjami, np.: pokazem uzbrojenia i walk, zabawami plebejskimi, koncertem muzyki dawnej i tańcami. Koszty atrakcji dodatkowych zależą od liczby uczestników i są ustalane indywidualnie.

Ze względu na zabytkowy charakter obiektu, wszystkich uczestników imprezy obowiązuje przestrzeganie regulaminu muzeum.

Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie: 58 340 66 00.

Nach oben scrollen

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.