Pracownik ds. obsługi ruchu turystycznego i edukacji
od asystenta do adiunkta / specjalista
Rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia)
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Miejsce pracy: Sopot „Stronghold”, ul. Haffnera 63, 81-715 Sopot
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Pracownik ds. obsługi ruchu turystycznego jest odpowiedzialny za bezpośredni kontakt ze zwiedzającymi oraz realizację działań edukacyjnych. Do jego obowiązków należy:
- obsługa ruchu turystycznego, w tym obsługa recepcji oraz punktu informacyjnego w Oddziale Grodzisko w Sopocie, w tym udzielanie zwiedzającym informacji dotyczących zasad zwiedzania oraz ekspozycji, obsługa centrali telefonicznej, sprzedaż biletów, wydawnictw muzealnych, pamiątek oraz pobór opłat edukacyjnych,
- prowadzenie działalności oświatowo-edukacyjnej, w tym prowadzenie i ewidencjonowanie lekcji muzealnych, warsztatów, eksperymentów archeologicznych oraz wydarzeń plenerowych, inicjowanie i realizowanie programów edukacyjnych poszerzających wiedzę z zakresu archeologii, historii regionu i historii sztuki,
- udział w układaniu harmonogramów, organizacja, koordynacja i prowadzenie imprez, wydarzeń, festiwali, pokazów itp. oraz przygotowywanie i tworzenie materiałów edukacyjnych,
- dbałość o stan zachowania obiektów w Grodzisku w Sopocie oraz dbanie o profesjonalny wizerunek Muzeum.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki (specjalności): archeologia, kulturoznawstwo, etnologia, historia, turystyka;
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w jednostce kultury lub przy realizacji projektów edukacyjnych lub prowadzeniu działalności oświatowo-edukacyjnej lub przy obsłudze ruchu turystycznego lub prowadzeniu animacji lub jako przewodnik muzealny;
- komunikatywność, w tym umiejętność pracy z dziećmi i młodzieżą, umiejętność odnalezienia się w trudnych sytuacjach.
WYMAGANIA DODATKOWE
- organizacja i realizacja wydarzeń plenerowych; tworzenie, prowadzenie i realizacja zajęć edukacyjnych, tworzenie materiałów edukacyjnych dla dzieci i młodzieży;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office;
- umiejętność zarządzania czasem i organizowania pracy własnej;
- umiejętność pracy w zespole;
- mile widziana umiejętność obsługi kasy i programu iKSORIS;
- mile widziana znajomość języka obcego (np. angielski / niemiecki / francuski / ukraiński) w stopniu komunikatywnym.
WYNAGRODZENIE
Zobacz, co oferujemy na tym stanowisku: Oferta pracy 01/24
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
do 30.09.2024 r. (decyduje data wpływu)
Sprawdź, jak aplikować: https://bip.archeologia.pl/artykul/62/79/oferta-01-24