IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE NA GRODZISKU W SOPOCIE

Na terenie Grodziska istnieje możliwość zorganizowania imprezy okolicznościowej w konwencji średniowiecznych uczt i w klimacie wczesnośredniowiecznego grodu np.: wesela, urodzin czy spotkania integracyjnego. Spotkania odbywają się po godzinie 18.00


Koszt: 400 zł za 1 godz.

Za czas trwania imprezy uznaje się czas deklarowany. Nie jest brany pod uwagę czas ewentualnych opóźnień organizacyjnych. W przypadku przekroczenia deklarowanego czasu trwania imprezy – koszt będzie naliczany za każde rozpoczęte 30min (200 zł).

Istnieje możliwość wcześniejszego przybycia organizatorów w celu przygotowania obiektu na czas trwania imprezy.

Istnieje możliwość urozmaicenia imprezy dodatkowymi atrakcjami np.: pokazem uzbrojenia i walk, zabawami plebejskimi, koncertem muzyki dawnej i tańcami. Koszt tych atrakcji uzależniony jest od liczby uczestników i ustalany jest indywidualnie.

UWAGA!!! Ze względu na zabytkowy charakter obiektu obowiązuje całkowite przestrzeganie regulaminu Muzeum.
Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie - tel. (58) 340-66-00

Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem udostępnienia Grodziska [pobierz pdf]

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!