Rentals, birthdays and special events

Imprezy okolicznościowe na Grodzisku w Sopocie

Na terenie Grodziska można zorganizować imprezę w konwencji średniowiecznej uczty, na przykład wesele albo spotkanie integracyjne. Takie wydarzenia odbywają się po godzinie 18:00. Cena: 400 zł za 1 godzinę. Za czas trwania imprezy uznaje się czas deklarowany. Nie jest brany pod uwagę czas ewentualnych opóźnień organizacyjnych. W przypadku przekroczenia deklarowanego czasu trwania imprezy – koszt będzie naliczany za każde rozpoczęte 30 minut (200 zł). Imprezę można urozmaicić dodatkowymi atrakcjami, np.: pokazem uzbrojenia i walk, zabawami plebejskimi, koncertem muzyki dawnej i tańcami. Koszty atrakcji dodatkowych zależą od liczby uczestników isą ustalane indywidualnie.

Można też zorganizować urodziny dla dzieci, w godzinach pracy Grodziska. Maksymalna liczba uczestników: 25 dzieci i 5 dorosłych. Cena: 500 zł za 3 godziny. Za każdą kolejną rozpoczętą godzinę obowiązuje dopłata: 200 zł do godz. 17:00 lub 300 zł po godz. 17:00.

UWAGA, ze względu na zabytkowy charakter obiektu, wszystkich uczestników imprezy obowiązuje przestrzeganie regulaminu muzeum!

Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie: 58 340 66 00.


Urodziny w „Błękitnym Baranku”

Aktualnie urodziny w Spichlerzu „Błękitny Baranek” nie są organizowane ze względu na obostrzenia epidemiczne.

Koszt: 400,00 zł
Maksymalna ilość uczestników: 25 dzieci
Miejsce: Spichlerz „Błękitny Baranek”, ul. Chmielna 53 w Gdańsku

Przebieg:
– warsztaty – zwiedzanie wystaw CEA „Błękitny Lew” z elementami zabaw i konkursów, prowadzone przez pracownika muzeum (zabawy dostosowane do wieku dzieci, miejsce: wystawy w spichlerzu, „salka edukacyjna”)
– „Mały Archeolog” (wykopaliska archeologiczne w piaskownicy, opisywanie zabytków, rysowanie)
– „Młody Indiana Jones” (dzieci jako podróżnicy-naukowcy otrzymują zadania do wykonania w spichlerzu)
– krzyżówki, kolorowanki, puzzle
– konsumpcja w Tawernie (catering i dekoracje we własnym zakresie)

Uwagi:
– rezerwacji terminu należy dokonać co najmniej z miesięcznym wyprzedzeniem,
– wszelkie dekoracje należy mocować bez użycia gwoździ,
– naczynia i sztućce do poczęstunku należy przygotować we własnym zakresie i zabrać po zakończeniu imprezy,
– ze względu na specyficzny charakter obiektu rodzice organizujący urodziny zobowiązani są:
– poinformować swoich gości o zasadach zachowania w muzeum
– zapewnić minimum 3 dorosłych opiekunów, odpowiedzialnych za dzieci w trakcie trwania zajęć

Ze względu na drewnianą konstrukcję spichlerza, w którym mieści się muzeum i obecność czujników przeciwpożarowych nie ma możliwości zapalania świeczek na torcie.

Ta strona korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.