W związku z bardzo dużą liczbą składanych wniosków o przyjęcie zabytków informujemy, że czas oczekiwania na odpowiedź wynosi maksymalnie 30 dni roboczych od złożenia kompletnego wniosku (na aktualnym wzorze) wraz z wymaganymi załącznikami.
INFORMUJEMY, ŻE OD DNIA 11 MARCA 2024 ROKU OBOWIĄZUJE NOWE ZARZĄDZENIE W SPRAWIE ZASAD PRZYGOTOWANIA ORAZ PRZEKAZYWANIA MATERIAŁÓW ARCHEOLOGICZNYCH DO DZIAŁÓW MERYTORYCZNYCH MAG W CELU WŁĄCZENIA DO ZBIORÓW.
Wnioski można składać:
- LISTOWNIE:
- korespondencję prosimy przysyłać na adres: MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W GDAŃSKU, UL. MARIACKA 25/26, 80-833 GDAŃSK
- przesyłki kurierskie prosimy adresować na adres: SPICHLERZ BŁĘKITNY BARANEK, UL. CHMIELNA 53, 80-748 GDAŃSK
- OSOBIŚCIE: W SEKRETARIACIE MUZEUM (ODDZIAŁ SPICHLERZ BŁEKITNY BARANEK)
- ELEKTRONICZNE NA ADRES: promesy@archeologia.pl (dokumenty podpisane elektronicznie) lub za pomocą ePUAP (adres skrytki): /mag/SkrytkaESP
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 16/2022 – karta stanowiska
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 16/2022 – inwentarz prób biologicznych i dendrochronologicznych
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 16/2022 – polowy inwentarz rysunków
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 16/2022 – polowy inwentarz fotografii
Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 16/2022 – oświadczenie o przeniesieniu autorskich praw majątkowych